Kupno | Sprzedaż | |
---|---|---|
Rozliczenia gotówkowe | ||
![]() | 4,1700 | 4,3000 |
![]() | 3,5300 | 3,7000 |
![]() | 4,8300 | 4,9600 |
Rozliczenia bezgotówkowe | ||
![]() | 4,1700 | 4,3000 |
![]() | 3,5300 | 3,7000 |
![]() | 4,8300 | 4,9600 |
Strona główna » e-Doręczenia – nowy kanał komunikacji
To nowy, dodatkowy sposób na kontakt z bankiem. Dzięki niemu:
5 października 2021 r. weszła w życie Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Ustawa wprowadziła m.in. publiczną usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Obowiązek korzystania z Krajowego Systemu Doręczeń Elektronicznych jest rozłożony w czasie i zależy od rodzaju podmiotu.
Reklamacje na adres e-Doręczeń możesz przesłać po udostępnieniu tej usługi przez tzw. Operatora Wyznaczonego. Aby skontaktować się z nami przez usługę doręczeń elektronicznych, musisz mieć swoją skrzynkę i być użytkownikiem tej usługi.
Informacje o usłudze e-Doręczeń, a także odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz na rządowej stronie internetowej.