| Kupno | Sprzedaż | |
|---|---|---|
| Rozliczenia gotówkowe | ||
EUR | 4,1600 | 4,2900 |
USD | 3,6000 | 3,7600 |
GBP | 4,7400 | 4,8700 |
| Rozliczenia bezgotówkowe | ||
EUR | 4,1600 | 4,2900 |
USD | 3,6000 | 3,7600 |
GBP | 4,7400 | 4,8700 |
Strona główna » e-Doręczenia – nowy kanał komunikacji
To nowy, dodatkowy sposób na kontakt z bankiem. Dzięki niemu:
5 października 2021 r. weszła w życie Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Ustawa wprowadziła m.in. publiczną usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Obowiązek korzystania z Krajowego Systemu Doręczeń Elektronicznych jest rozłożony w czasie i zależy od rodzaju podmiotu.
Reklamacje na adres e-Doręczeń możesz przesłać po udostępnieniu tej usługi przez tzw. Operatora Wyznaczonego. Aby skontaktować się z nami przez usługę doręczeń elektronicznych, musisz mieć swoją skrzynkę i być użytkownikiem tej usługi.
Informacje o usłudze e-Doręczeń, a także odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz na rządowej stronie internetowej.