Aktualności

10.01.2019 - Bezpieczeństwo systemu bankowości internetowej

W związku z rosnącą liczbą zagrożeń dotyczących bankowości internetowej prosimy o podwyższoną czujność oraz o bezwzględne przestrzeganie zasad bezpieczeństwa. Przede wszystkim prosimy o zwracanie uwagi na niestandardowy wygląd lub działanie systemu objawiające się: •    niezgodną z Państwa wolą zamianą danych w...

20.12.2018 - Informacja o Regulaminie rachunków klientów insytucjonalnych

Zmiany w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków rozliczeniowych bieżących i pomocniczych oraz rachunków lokat terminowych dla klientów instytucjonalnych

18.12.2018 - Godziny pracy i rozliczeń w dniach 24 i 31 grudnia

W dniach 24 oraz 31 grudnia Punkty Obsługi Klientów będą czynne do godziny 12:00.

Kursy walut kupno sprzedaż
rozliczenie gotówkowe
EUREUR 4,2000 4,3200
USAUSD 3,6700 3,8300
GBPGBP 4,7600 4,9000
rozliczenie bezgotówkowe
EUREUR 4,2000 4,3200
USAUSD 3,6700 3,8300
GBPGBP 4,7600 4,9000
» kursy archiwalne » kursy innych walut

Bankowość Internetowa

Bankowość elektroniczna umożliwia Państwu dostęp do rachunku o każdej porze z dowolnego miejsca, za pomocą następujących kanałów dostępu:

System bankowości internetowej:
  • zapewnia dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę
  • składać dyspozycje przelewu na rachunek własny lub obcy, w tym rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS,
  • w przypadku realizacji przelewu z datą przyszłą możliwe jest anulowanie lub modyfikacji dyspozycji
  • za pomocą systemu można również  składać realizowane cyklicznie zlecenia stałe
  • system pozwala uzyskać informację o stanie salda i szczegółach operacji, historii operacji na rachunku
  • pozwala na wygodne doładowanie telefonu komórkowego
  • wydrukowane w bankowości internetowej potwierdzenia i wyciągi nie wymagają dodatkowego potwierdzania czy stemplowania przez Bank
  • za zlecenia złożone elektronicznie Bank pobiera niższe prowizje, szczegółowe informacje w "Taryfie prowizji i opłat"
  • specjalna wersja dostosowana do urządzeń mobilnych dostepna jest pod adresem https://ebank.bslacko.pl/mobile
  • system udostępniany jest w następujących wariantach:
    • System Bankowości Internetowej (SBI) - przeznaczony dla osób prywatnych oraz małych i średnich firm. Wygodny i prosty w obsłudze, do autoryzacji dyspozycji używane są hasła jednorazowe (zakodowane w bezpiecznej kopercie lub przesyłane na telefon komórkowy).
    • Korporacyjna Bankowość Internetowa (KBI) - przeznaczona dla firm i instytucji, umożliwia zaawansowane zarządzanie rachunkiem przez Internet, z możliwością podpisywania dyspozycji przez kilka osób oraz importowania danych z programów księgowych.

 

Internet Banking w bankomacie:
  • Bezpłatna usługa skierowana dla Klientów Łąckiego Banku Spółdzielczego , którzy posiadają wydaną do rachunku kartę VISA oraz dostęp do bankowości internetowej.
  • Internet Banking w bankomacie daje możliwość :
    • uzyskania informacji o aktualnym saldzie środków na rachunku;
    • doładowania telefonu komórkowego;
    • szybkiego dokonania wypłaty pieniędzy bez ryzyka, że zostanie założona blokada na rachunku a środki nie zostaną wypłacone;

  • Uwaga! Usługa dostępna wyłącznie w bankomatach Łąckiego Banku Spółdzielczego Więcej informacji u Pracowników w Placówkach Łąckiego Banku Spółdzielczego

Homebanking:
  • system umożliwia dysponowanie rachunkiem za pomocą dedykowanej aplikacji zainstalowanej na komputerze Klienta
  • system pozwala na składanie zleceń z możliwością ich zatwierdzania przez dwie lub więcej osób oraz automatyzowanie wprowadzania operacji poprzez import danych z zewnętrznych programów księgowych
  • aplikacja pozwala na dostęp do kompletnej historii rachunku oraz posiada zaawansowane opcje wyszukiwania i filtrowania danych
  • do korzystania aplikacja wykorzystuje standardowe łącze internetowe
  • Klient ponosi jednorazowy koszt licencji w zamian uzyskuje swobodę dostępu do rachunku oraz niższe koszty realizcji transakcji, szczegóły w "Taryfie prowizji i opłat"

 

Informacja SMS:
  • SMS-Bank to usługa, dzięki której informacje o tym co dzieje się na rachunku przesyłane są przez Bank na telefon komórkowy wskazany przez Posiadacza.
  • Użytkownik może ustalić w jakich sytuacjach Bank wysyła informacje :
    • po zaksięgowaniu operacji uznającej rachunek
    • po zaksięgowaniu operacji obciążającej rachunek
    • raz dziennie po zakończeniu dnia roboczego, jeżeli na koncie w danym dniu były operacje
    • w dowolnym czasie, w odpowiedzi na zapytanie SMS wysyłane przez klienta.
  • Jedyną opłatą pobieraną w związku z korzystaniem z usługi jest koszt wysłania wiadomości SMS w wysokości 20 groszy.
Informacja telefoniczna:
  • usługa umożliwia uzyskanie informacji o aktualnym saldzie oraz ostatnich operacjach na rachunku
  • z informacji można korzystać za pomocą aparatu telefonicznego z wybieraniem tonowym.
  • za korzystanie z usługi Bank nie pobiera dodatkowych opłat, jedynym kosztem ponoszym przez klienta jest koszt połączenia telefonicznego zgodnie z cennikiem operatora telekomunikacyjnego
  • Z usługi mogą korzystać wszyscy posiadacze rachunków bankowyc

Pliki do pobrania: